Prevádzkovateľ systému MyCinepass je spoločnosť ART FILM FEST, s.r.o., Tomášikova 30C, 821 01 Bratislava
Organizátor a jeho kontaktné údaje sú uvedené v menu konkrétneho festivalu pod položkou "Organizátor"
Riešenie reklamácie:
- Reklamácie vstupeniek a cinepassov zakúpených online prostredníctvom rezervačného systému MyCinepass si zákazník uplatňuje výhradne u Prevádzkovateľa tohoto systému ako splnomocneného subjektu od Organizátora a to prostredníctvom e-mailu na adrese services@cinepass.sk. Reklamáciu vstupeniek a cinepassov zakúpených online, nie je možné riešiť na predajných miestach.
- Reklamácie vstupeniek a cinepassov zakúpených na predajnom mieste / registračnom mieste / pokladni / akreditačnom centre.... si zákazník uplatňuje na mieste zakúpenia daného cinepassu alebo vstupenky.
Nároky na reklamáciu vstupeniek a cinepassov zakúpených v systéme MyCinepass:
- V prípade, ak zakúpená Vstupenka obsahuje vady (t.j. nie sú na nej uvedené údaje podľa bodu 2.1. Všeobecných obchodných podmienok, resp. obsahuje chybné údaje), je Majiteľ vstupenky povinný bez zbytočného odkladu po jej obdržaní tieto vady reklamovať.
- V prípade zrušenia udalosti z príčin na strane Organizátora, má Majiteľ vstupenky nárok na vrátenie ceny vstupného v prípade ak nebola náhradná udalosť zrealizovaná alebo ak mu termín náhradnej udalosti nevyhovuje. Takúto reklamáciu treba zaslať e-mailom najneskôr 7 dní po plánovanom termíne konania reklamovanej projekcie. Takéto reklamácie budú vybavené v čo najkratšom čase, no najneskôr do 30 dní.
- V prípade zrušenia celého podujatia vzniká majiteľovi cinepassu nárok na vrátenie zaplatenej ceny.
Bez nároku na reklamáciu a náhradu vstupeniek a cinepassov zakúpených v systéme MyCinepass::
- Majitelia cinepassov nemajú v prípade zrušenia jednotlivej udalosti v rámci Podujatia nárok na žiadne odškodnenie a to ani v prípade, že mali na túto udalosť vykonanú rezerváciu.
- Náhrada iných výdavkov (doprava do miesta Podujatia, ubytovanie, strava, dodanie vstupenky a pod.) sa neposkytuje.
- Pri strate alebo krádeži Vstupenky alebo Cinepassu je Majiteľ vstupenky povinný riadiť sa bodom 9. Všeobecných obchodných podmienok.
Toto je aktuálny výsek zo Všeobecných obchodných podmienok rezervačného systému MyCinepass. Plné znenie Všeobecných obchodných podmienok nájdete v pätičke webovej stránky systému v sekcii "Obchodné podmienky".
Prevádzkovateľ systému MyCinepass je spoločnosť ART FILM FEST, s.r.o., Tomášikova 30C, 821 01 Bratislava
Organizátor a jeho kontaktné údaje sú uvedené v menu konkrétneho festivalu pod položkou "Organizátor"
Riešenie reklamácie:
- Reklamácie vstupeniek a cinepassov zakúpených online prostredníctvom rezervačného systému MyCinepass si zákazník uplatňuje výhradne u Prevádzkovateľa tohoto systému ako splnomocneného subjektu od Organizátora a to prostredníctvom e-mailu na adrese services@cinepass.sk. Reklamáciu vstupeniek a cinepassov zakúpených online, nie je možné riešiť na predajných miestach.
- Reklamácie vstupeniek a cinepassov zakúpených na predajnom mieste / registračnom mieste / pokladni / akreditačnom centre.... si zákazník uplatňuje na mieste zakúpenia daného cinepassu alebo vstupenky.
Nároky na reklamáciu vstupeniek a cinepassov zakúpených v systéme MyCinepass:
- V prípade, ak zakúpená Vstupenka obsahuje vady (t.j. nie sú na nej uvedené údaje podľa bodu 2.1. Všeobecných obchodných podmienok, resp. obsahuje chybné údaje), je Majiteľ vstupenky povinný bez zbytočného odkladu po jej obdržaní tieto vady reklamovať.
- V prípade zrušenia udalosti z príčin na strane Organizátora, má Majiteľ vstupenky nárok na vrátenie ceny vstupného v prípade ak nebola náhradná udalosť zrealizovaná alebo ak mu termín náhradnej udalosti nevyhovuje. Takúto reklamáciu treba zaslať e-mailom najneskôr 7 dní po plánovanom termíne konania reklamovanej projekcie. Takéto reklamácie budú vybavené v čo najkratšom čase, no najneskôr do 30 dní.
- V prípade zrušenia celého podujatia vzniká majiteľovi cinepassu nárok na vrátenie zaplatenej ceny.
Bez nároku na reklamáciu a náhradu vstupeniek a cinepassov zakúpených v systéme MyCinepass::
- Majitelia cinepassov nemajú v prípade zrušenia jednotlivej udalosti v rámci Podujatia nárok na žiadne odškodnenie a to ani v prípade, že mali na túto udalosť vykonanú rezerváciu.
- Náhrada iných výdavkov (doprava do miesta Podujatia, ubytovanie, strava, dodanie vstupenky a pod.) sa neposkytuje.
- Pri strate alebo krádeži Vstupenky alebo Cinepassu je Majiteľ vstupenky povinný riadiť sa bodom 9. Všeobecných obchodných podmienok.
Toto je aktuálny výsek zo Všeobecných obchodných podmienok rezervačného systému MyCinepass. Plné znenie Všeobecných obchodných podmienok nájdete v pätičke webovej stránky systému v sekcii "Obchodné podmienky".